Este absolut clar că acel comerciant, chiar măcelar, care nu își respectă clientul, nu o să aibă succes. În momentul în care nu ești în stare să trimiți cei mai buni și mai tari cârnați, este absolut evident că clientul se va supăra și nu va mai cumpăra niciodată de la tine. Unii spun că nu îți va mai intra niciodată în magazin. Alții spun că nu mai e niciun magazin. Atenție cu nervii clienților. Ăștia e mulți…
Acest articol este un pamflet şi va fi tratat ca atare, orice asemănare cu persoane, situaţii sau clădiri din realitate este pur întâmplătoare.
Stai tu linistit ca_clientii „e multi” dupa cum ai remarcat. Si daca nu merge cu carnatii ai sa vezi ca se pricepe destul de bine la gogosi, e chiar expert in gogosi. Ai vazut ca si la prietenul nostru HM s-au exprimat deja pareri ca imediat dupa ce darama hala totul o sa mearga struna. Nu inteleg insa de ce trebuia sa starneasca el acele pareri cu un articol asa, scris cu obida … Oricum, pare ca vina e a oengeurilor, primarul e inca „negustor cinstit” in opinia celor multi.
normal că o să meargă totul bine 🙂 …avem capacitatea de a nu vedea nimic
Nu stiu daca ati observat stimati comentatori al fenomenului „Matache” ca decizia autoritatii (nomenclaturii) seamana izbitor cu planurile ceausiste.
http://armyuser.blogspot.ro/2010/07/o-gara-o-alta-piata.html
nu știu dacă ai observat, dar am avut mai multe articole despre „diametrală”…le găsești aici…altfel, modul de a decide seamănă izbitor, dar planurile seamănă izbitor și cu planuri din alte perioade